Reklamace

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Odst. I

  1. Reklamační řád internetového obchodu www.svetkarnevalu.cz vychází z Občanského zákoníku a Zákona o ochraně spotřebitelů, vztahuje se na zboží, jehož reklamace je uplatněna řádně a v záruční lhůtě, která činí 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím.

Odst. II

  1. Souhlas s reklamačním řádem stvrzuje Kupující převzetím zboží, podpisem faktury či kupní smlouvy. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce nebo v místě určeném Prodávajícím, nebo jiným prokazatelným způsobem, případně vyzvednuto na poště a je písemně potvrzeno jeho převzetí.

Odst. III

  1. Povinnost kontroly. Kupující je povinen zkontrolovat dodávku, není-li nikterak viditelně poškozena nebo poničena. Pokud je zásilka poničena, nepřevezme Kupující zásilku a postupuje způsobem uvedeným dále. Pokud zjistí Kupující po rozbalení zásilky mechanické poškození zboží způsobené dopravou, je povinen reklamovat toto zboží u firmy OHŇOSTROJE Krupička, s.r.o. nejpozději do 3 kalendářních dnů. Pokud Kupující zjistí jakýkoli rozdíl mezi fakturou (daňovým dokladem) a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu (daňový doklad), je povinen ihned (nejpozději do 3 kalendářních dnů) informovat firmu OHŇOSTROJE Krupička, s.r.o. dále jen www.svetkarnevalu.cz a to buď telefonicky na čísle +420 272 706 963 nebo písemně na adrese info@svetkarnevalu.cz Pokud tato ustanovení v řádné lhůtě neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

Odst. IV

  1. Jak postupovat v případě reklamace? Firma OHŇOSTROJE Krupička, s.r.o. se snaží svým zákazníkům maximálně vycházet vstříc. Pokud se již nějaký problém vyskytne, (zboží nepřišlo zcela v pořádku, objevila se skrytá vada), postupuje Kupující podle instrukcí uvedených v další části tohoto textu.
  2. Kupujícím objednané zboží došlo v porušeném obalu. V takovém případě, je lepší zásilku nepřevzít. Doručovatel/ka je povinnen/a na žádost Kupujícího sepsat protokol o poškozené zásilce a s tímto dokladem se Kupující dostaví do 24 hod. od převzetí na svou příslušnou pobočku České pošty (kurýrní služby nutno informovat neprdoleně prodávajícího o dalším postupu) a uplatní reklamaci na poškozenou zásilku. Zboží Kupující neposílá Prodávajícímu, reklamace se musí uplatnit do 24 hod. od převzetí. Pokud Kupující nejprve pošle zásilku Prodávajícímu, nelze takovou reklamaci uznat. Poté Kupující informuje Prodávajícího mailem (info@svetkarnevalu.cz) nebo telefonicky (+420 272 706 963).
  3. Kupujícím objednané zboží došlo v neporušeném obalu, ale je mechanicky poškozené dopravou. Zboží Kupující zašle prodávajícímu na jeho adresu (k zásilce je nutné přiložit doklady dle odstavce VI). Prodávající zboží vymění a odešle Kupujícímu zboží nové.
  4. Zboží došlo v pořádku, ale objevila se u něj vada. Pokud Kupující objeví na zboží skrytou vadu, prověří podle nákupního dokladu, zda je zboží v záruce (záruka je zpravidla 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak). Pokud je zboží v záruce, zašle ho na adresu prodávajícího (k zásilce přiloží doklady dle odstavce V.). Prodávající obratem posoudí reklamaci a vynasnaží se o co nejrychlejší kladné vyřízení.

Odst. V

  1. Popis správně zaslané reklamace. Kupující si připraví daňový doklad, který mu byl doručen spolu se zbožím. Zabalí vadné zboží do původního obalu a přiloží kopii doručenky nebo jiného dokladu o tom, kdy mu bylo zboží dodáno, dále pak podrobný popis vady výrobku a vyplněný reklamační protokol. Vadné zboží spolu s dokladem o koupi a popisem závady zabalí, na obal zásilky uvede zpáteční adresu. Takto připravenou zásilku zašle doporučeně (nikoliv na dobírku) na následující adresu: OHŇOSTROJE Krupička, s.r.o., Ke Křížkám 166, Praha 10 - Dubeč, 107 00
  2. Náklady na dopravu reklamace do sídla firmy OHŇOSTROJE Krupička, s.r.o. nese Kupující, stejně tak riziko a odpovědnost za poškození zásilky dopravou. Z tohoto důvodu doporučujeme zásilku pojistit. OHŇOSTROJE Krupička, s.r.o. (www.svetkarnevalu.cz) vyřídí Vaši reklamaci co nejrychleji.

Reklamacni_protokol

 

Nastavení cookies

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení Vašeho prohlížeče.

Nastavte si, jaké chcete používat cookies
Technické (nutné)
Nezbytné cookies pro správné fungování našeho webu.
vždy aktivní

Tyto cookies jsou nezbytně nutné pro správnou funkci webu - zajišťují správné zobrazení, odesílání formulářů, vkládání zboží do košíku a podobně. Technické cookies není možné vypnout. 

Statistické
Sledování návštěvnosti a chování na webu nám pomáhá zlepšovat naše služby.

Statistické cookies používáme k vyhodnocování výkonu našeho webu a reklamních kampaní. Pomocí cookies určujeme počet návštěv, zdroje návštěvnosti a chování zákazníků na našem webu - např. informace o tom, co na webu hledáte a které informace jsou pro vás nejdůležitější. Na základě těchto dat můžeme provádět optimalizaci webu a vylepšovat naše služby. 

Preferenční
Abychom vám mohli nabídnout to, co vás zajímá a pamatovali si vaše předvolby.

Díky preferenčním cookies vám můžeme přizpůsobit obsah našich stránek a zobrazovat produkty, o které máte zájem. Procházení webu vám ulehčíme tím, že si budeme pamatovat vaše předvolby - např. obsah košíku, přihlášení nebo jazykové předvolby. Používání webu bude pro vás snazší a pohodlnější. 

Marketingové
Pro zobrazení pouze relevantní reklamy. Objem reklamy zůstává stejný.

Marketingové cookies využívají naši partneři k zobrazování relevantní reklamy na základě vašich preferencí. Tato personalisovaný obsah se může zobrazovat na webech třetích stran, které využívají naši partneři k zobrazování reklamních sdělení. Pokud nedáte souhlas s použitím marketingových cookies, objem reklamy zůstane stejný, ale bude se vám zobrazovat nezajímavý obsah. 

Nastavení cookies

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení Vašeho prohlížeče.